środa, 22 czerwca 2011

time for rest

A więc zakończenie roku zaczynało się o 8.00. Była miła atmosfera. Zaraz potem poszłyśmy z dziewczynami na lody i siedziałyśmy przy fontannie. Sorbet truskawkowy jest jeszcze bardziej przepyszny wiedząc, że je się go już w wakacje! Ta myśl jeszcze do mnie nie dotarła, ale staram się :) Wczoraj jak wiecie miałam dylemat co na siebie włożyć. W końcu nie ubrałam się jakoś bardzo wizytowo - legginsy, biała bluzka i sweterek w kolorze ecru. Chciałabym się dzisiaj spotkać z Karoliną. Może znowu pocykam jakieś foty? :) A jeśli nie to pewnie będę starała się nacieszyć wolnością, która będzie trwała dwa miesiące! 


Muszę się porządnie zmienić, bo otóż dzisiaj ponownie nie mam wyznaczonego tematu. Czuję, że będę tak pisała codziennie :) Ale polecam wam na wakacje na pewno naszego bloga :) Ilość gości wciąż wzrasta i mam nadzieję, że tak zostanie. Jeśli nuda wam doskwiera zaproście do siebie przyjaciół i rozmawiajcie z ludźmi z całego świata na www.chatroulette.com. Na pewno spędzicie miło czas i poznacie sporo nowych osób, jak my z Karoliną :)
Żegnam się z wami, bo chciałabym gdzieś dziś wyskoczyć z przyjaciółmi. Jeśli się uda zrobić zdjęcia, dodam je jutro. Na razie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz