piątek, 24 czerwca 2011

Ostatni raz przed wyjazdem ...

Siemka!
To moja ostatnia notka przed wyjazdem. Dziś już przeprowadzam się do babci, na czas remontu w domu. Na CAŁY MIESIAC! Właściwie będę mieszkała dość blisko domu, cieszy mnie to, ale i tak wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej. Rodzice pojechali do Outletu w Gdańsku na zakupy, ale ja zostałam, ogólnie nie chciało mi się jechać i wolałam spotkać się z przyjaciółmi. Bardzo fajnie spędziliśmy czas, a mama ponoć kupiła mi jakąś bluzkę. Jak tylko ją dostanę i jeśli będzie warta uwagi, to wrzucę wam jej fotę ;)
A ogólnie chciałam wam dziś napisać o lakierach do paznokci :D
Uwielbiam wszystkie w żywych kolorach i często maluję paznokcie np. na dwa kolory. Zakochałam się ostatnio w pomarańczowych lakierach. Lubie łączyć też pomarańcz z intensywnym różem. Wiele gwiazd nosi z dumą pomarańczowe paznokcie. Lubi je na przykład Rihanna.




Jestem posiadaczką wielu lakierów, np. obowiązkowego czerwonego, błękitnego, wspomnianego wcześniej pomarańczowego, żółtego, jasnego oraz ciemnego różu, granatowego, białego, szarego, beżowego, brązowego i jeszcze innych. Nie posiadam jedynie czarnego koloru, jak dla mnie jest za bardzo ponury i za mało optymistyczny, a ja uwielbiam się uśmiechać :)
Pozdrawiam ;*
Do zobaczenia za około 10 dni :]

1 komentarz:

  1. Tak. Rzeczywiście: połączenie koloru pomarańczowego z intensywnie różowym jest świetnym zestawem. Wspaniałe współgranie ze sobą tych dwóch kolorów wykorzystała np. Ada Szulc w jednym z odcinków X-Factora. Wystąpiła wtedy w pomarańczowej kreacji Zienia dodając różowe leginsy i pasek w tym samym kolorze.
    http://czerwonedywany.pl/wp-content/uploads/2011/06/Ada1-tile.jpg

    OdpowiedzUsuń