wtorek, 14 czerwca 2011

Spódniczki :)

Siemka! Ostatnio sporo czasu poświęcam na przeglądanie ubrań w internetowych sklepach szukając inspiracji i natrafiam na bardzo ciekawe spódniczki. Najbardziej podobają mi się te mini w soczystych kolorach i beżowe. Połączone nawet ze zwykłym podkoszulkiem dają świetny efekt. Niedługo zamierzam pojechać do Gdańska na zakupy i z pewnością zakupię co najmniej
jedną taką spódnice. Tego lata stawiam na mini!


    

spódnica granatowa - asos.com
spódnica koralowa - asos.com

Tak, te dwie całkowicie skradły mi serce, bardzo podoba mi się krój i to, że pewnie drugiej takiej nie będzie w Elblągu :)) Znalazłam też kilka w River Island.

    


Te też wydają mi się fajne na lato :)) Osobiście uwielbiam nosić spódniczki i radzę wam wszystkim dziewczyny : POKAZUJCIE NOGI! :)) A tu jeszcze jedna stylizacja, która wpadła mi w oko:

   

 Miłego dnia :*

1 komentarz:

  1. Druga od góry piękna. A w ostatniej się zakochałam :P.
    Zapraszam do mnie do obserwatorów :

    http://normalnawglupocie.blogspot.com/

    pozdrawiam Klemcia.

    OdpowiedzUsuń