wtorek, 14 czerwca 2011

Look Book

Ostatnio znajduję coraz więcej ciekawych zestawów ciuchów na internecie. Może w międzyczasie podam wam stronę którą niedawno znalazłam, a naprawdę przypadła mi do gustu. Coraz więcej osób wybiera odważne kolory i stylizacje. Jak najbardziej jestem za. Jak zawsze mam dla was zdjęcia ciuszków. Widziałam jakie są marki tych ciuchów i nie powiem, że należą do najtańszych, ale od czego są lumpeksy :) Kocham je! Można tam znaleźć naprawdę ciekawe rzeczy w niskiej cenie. Wiem, że niektórzy nie umieją szukać w takich sklepach, lub po prostu ich nie lubią, no cóż.. ja do takich osób na pewno nie należę :) Nie wstydzę się przyznać, że lubię tam zaglądać i poza tym są tam rzeczy niepowtarzalne i zapewniam, że możesz być jedyną osobą, która będzie miała taki ciuszek :) Więc warto, warto. A co do zestawów ciuszków to już oto prezentuję :)








Nie mogę się na te ciuchy napatrzeć. Cudne są. Mam nadzieję, że wam też się podobają. Napiszcie w komentarzach o czym chcielibyście, żebym pisała. Ja tymczasem zmykam by poszukać więcej inspiracji :) Kupiłam sobie niedawno rudą szamponetkę. Kolor raczej złapie, gdyż kiedyś sobie taką robiłam. Był to kasztan i wyszedł delikatnie rudawy. Mam dość ciemne włosy (ciemny brąz), ale rozjaśniły mi się od słońca, tak więc trzymajcie kciuki. Napiszę wam jutro jak wyszło :) Papa ;*

2 komentarze:

  1. te legginsy są fajne. wydłużają nogi:)
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie !
    Wszystkich zapraszam na mojego bloga, na który bardzo się staram.

    OdpowiedzUsuń