sobota, 25 czerwca 2011

Everyday I'm shufflin' !

Cześć ! :) Stęskniłam się, ale rozumiem, że Karolina musiała ostatni raz coś dla was napisać :) Muszę wam się pochwalić, że już prawie umiem taniec do teledysku "Party Rock Anthem", w którym występują moi kochani chłopcy z LMFAO :) Pewnie część z was miała już go okazję usłyszeć. Jest często puszczany m.in. na EskaTV, którą non-stop słucham. Miałam dzisiaj pójść z Karoliną do kina, ale ze względu na to, że są dzisiaj urodziny babci, musiałam przełożyć spotkanie. Jutro wybieram się gdzieś z tatą. Jeszcze nie wiem gdzie, ale mam nadzieję, że nad morze. Chciałabym porobić parę zdjęć jego lustrzanką. Jeśli pojadę, to oczywiście pokażę wam moje dzieła :) Mam tylko nadzieję, że pogoda dopisze.
Ciekawe, czy pamiętacie jeszcze o Michaelu Jacksonie. Dzisiaj druga rocznica jego śmierci [*]


A dzisiaj kolejne ciuchy :) Mam nadzieję, że już was nie zanudzam, ale sądzę, że sporo osób budzi się rano z pytaniem "w co dzisiaj mam się ubrać". Dzięki temu, że wam pokazuję stroje, coraz częściej te pytani u mnie znika. A więc dzisiaj też coś dla chłopaków :) Dziewczyny mają pierwszeństwo, więc tradycyjnie zaczniemy od nich :)








Chłopacy! Zobaczcie jak można się ciekawie ubrać! :) Mam nadzieję, że zaspokoiłam wasz modowy apetyt. Im więcej, tym ciekawiej, ale nie zawsze to się sprawdza! Uważajcie, żeby nie przesadzić. Jeśli dopiero zaczynasz zabawę ze światem mody używaj bardziej delikatnych kolorów. Ale nie martwcie się nudnym strojem. Nawet mało rzucający się w oczy ubiór można ożywić dodatkami takimi jak naszyjnik, czy bransoletki. Może niedługo wstawię wam zdjęcie mojego nowego cudeńka, które dostałam od babci. Noszę go teraz prawie codziennie :)
Idę, bo obiadek stygnie. Do zobaczenia jutro! :)

1 komentarz:

  1. rzeczywiście bardzo ładnie ten chłopak ubrany:)

    dodałam do obserwowanych i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń