wtorek, 21 czerwca 2011

Party Rock Anthem

Już dawno nie pisałam. Troszkę się stęskniłam. Jak zwykle nie mam pomysłu na notkę i wymyślam wszystko na poczekanie. A już kilka dni zostało do wyjazdu Karoliny do Turcji. Co ja będę wam sama pisała? Pewnie podzieli się wtedy swoimi przeżyciami. Poza tym jedzie jeszcze na kolonie na początku lipca, z których musiałam zrezygnować. Ale nie marudzę, bo za ponad miesiąc jadę do Rzymu. Jeśli regularnie czytacie naszego bloga pewnie wiecie co i jak. Wtedy na pewno znajdą się tutaj miliony zdjęć i newsów. Pokażę wam dom, w którym będę mieszkać. Ale jeszcze sporo czasu do wyjazdu :)

Słyszeliście nowy kawałek zespołu LMFAO? Ja jestem nim zachwycona! Grupę tą odkryłam, kiedy powstał ich kawałek w duecie z Davidem Guettą. Nazywał się on "Gettin' Over You". Ale przejdźmy do rzeczy. Zespół współtworzą DJ Redfoo i Sky Blu. Wydali dwa albumy "Party Rock" i "Sorry for Party Rocking", które cieszą się sympatią słuchaczy. Ich jeden z najnowszych kawałków - "Party Rock Anthem" został nagrany z gościnnym udziałem Lauren Bennett i GoonRock. Singiel stał się numerem jeden w ośmiu krajach. Staram sie nauczyć ich chodzenia/tańca w tym teledysku. Jest naprawdę fajny. Jeśli jeszcze go nie widzieliście to zapraszam do oglądania :)




Strasznie mi się podoba ten ich taniec. Muszę go się czym prędzej nauczyć. A poza tym szamponetka już powoli schodzi. Teraz mi się nawet podoba odcień. Robi się już coraz bardziej zbliżony do mojego naturalnego brązu.
A jutro już zakończenie roku! Mamy na 8.00 i mogłoby być już nawet o 5, byle jak najszybciej zaczęły się wakacje :) Jak na razie nie mam pomysłu w co się ubrać co jest moim co rocznym problemem. Może za chwilę jak się uda namówię koleżankę, aby poszła ze mną do centrum handlowego.
A ja wciąż nucę tą piosenkę.. :) W takim razie żegnam się z wami. Do zobaczenia jutro :)

1 komentarz: