niedziela, 12 czerwca 2011

Hej :) Wczoraj byłam z Karoliną na mieście. Porobiłyśmy parę zdjęć. Mam nadzieję, że wam się spodobają. Dodam, że było fantastycznie i znowu się naśmiałyśmy. Niestety ze względu, że w piątek byłam prawie cały dzień na dworze i w sobotę tak samo, będę musiała dzisiaj poświęcić trochę czasu nauce. W ostatnie dwa dni trzeba się wysilić. Jak już wystawią oceny pewnie wszyscy będą odliczali czas do wakacji. Obecnie zostało 10 dni! :) Nie mogę się doczekać, bo pod koniec lipca jadę do Rzymu. Już byłam raz ze cztery lata temu i było super. Z tatą zaś pod koniec wakacji pojadę do Serbii. Muszę gdzieś wcisnąć jeszcze kolonie z dziewczynami :) Ale ja tu wam o wakacjach, a zdjęcia czekają :)


A na koniec wasze bloggerki :) Z lewej Karolina, a z prawej Agata ;)


Może jutro wbiję, jak znajdę czas :) Cześć ; *

6 komentarzy:

  1. Fajnie że piszesz bloga, widać, że lubisz to robić- wklejać zdjęcia i pisać notki.
    Tylko notki są nieco krótkie i mało tematyczne. Postaraj się żeby nie było tak chaotycznie. Mimo wszystko wielki plus dla Ciebie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej... Lubie czytać twojego bloga. Widzę że duzo się dzieje w twoim życiu. Podobnie jak u mnie. Zapraszam do mnie. Ja dopiero zaczynam pisać bloga xD

    http://my-life-is-magic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie tuu ;) dopiero zaczynam więc zapraszam :) :http://poznaj-mnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie zdjęcie-ślicznotki;p


    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe ^ ^

    Zapraszam do mnie :

    www.amolife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzym faktycznie jest wspaniały, więc nie dziwię się, że czekasz z niecierpliwością na wyjazd :)
    Powodzenia w nauce i życzę samych najlepszych ocen!


    Pozdrawiam

    Monika Dawidowicz - www.movsmo.net

    OdpowiedzUsuń