piątek, 3 czerwca 2011

No więc dzisiaj troszkę o "modowych inspiracjach" :) Wczoraj kupiłam sobie nowy numer ELLE i jest tam bardzo dużo kolekcji tak więc można czerpać pomysły. Jak już wcześniej mówiłam, muszę posprzątać szafę i postarać się, aby znajdowały się w niej rzeczy, w których chodzę. Nie mam ich mało, ale mogłoby być więcej ;) Zostaje też podbieranie ciuchów mamy. Mam wielkie szczęście, gdyż mamy identyczny rozmiar butów i ubrań, ale gusty różne :) Od dłuższego czasu mam dylemat - jak z tego wszystkiego można coś ciekawego wykombinować? I oto i dla mnie i dla was pokazuję wam trochę takich modowych inspiracji. Sama jak mam nadzieję z nich skorzystam. Więc zaczynamy :)






\



Ojej. Sama już mam ochotę poszperać w szafie! :) Mam nadzieję, że być może pomogłam wam znaleźć wasze modowe inspiracje :) Tak teraz patrzę, że to chyba jeden z najdłuższych postów.
A co do dnia dzisiejszego to miałam od 7.10 do 14.25 i jestem wykończona. Chyba pójdę szybciej spać. Poza tym jutro chciałabym gdzieś z dziewczynami wyskoczyć, żeby się opalić, bo jestem jeszcze taka.. normalna ;) Nogi bym mogła mieć śniade! :) No, ale marzenia. Teraz posłucham sobie muzyki, no i poczytam gazetę oczywiście. W takim razie papa! ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz