sobota, 4 czerwca 2011

Nie ma to jak wziąć aparat i wyskoczyć na miasto w poszukiwaniu nowych inspiracji. Lubię robić zdjęcia tak naprawdę wszystkiego. Ale prawdopodobnie nigdy nie dorównam Karolinie :) Poza tym ona ma o wiele lepszy aparat! Lustrzankę :) Też marzę o takiej tyle, że chciałabym także nagrywać filmiki. Nie chcę was dzisiaj zanudzać, bo wiem, że i tak tłumy nie wchodzą na naszego bloga, ale bardzo chciałabym wam pokazać moją twórczość robioną zwykłym aparatem. Mam tylko nadzieję, że wam się spodoba.
Chciałam wam tylko jeszcze w skrócie powiedzieć co dzisiaj robiłam. A więc moja przyrodnia siostra miała dzisiaj swoje pierwsze urodziny :) Kupiłam jej dużego białego misia i taki pluszowy kwiatek. Tak to można nazwać :) Oczywiście różowy. Bardzo się ucieszyła na jego widok. Wyprawiała dzisiaj przyjęcie, ale niestety miała gorączkę, więc impreza jutro :) Może wrzucę jakieś zdjęcia mojej piękności :) A co do zdjęć to mam ich parę i jak mówiłam modlę się żeby się wam spodobały :)






Tak więc napiszcie na dole, czy ładne, lub czy ujdą, bo chciałabym pierwsze i drugie na zdjęcie miesiąca do szkoły wysłać :) Mam nadzieję, że wam się spodobały. Czekam na wasze komentarze. Do jutra! ; *

1 komentarz: