środa, 1 czerwca 2011

Siema ;) No więc dzisiaj dzień dzieckaa! Ale nie czuję się jakby był.. dzisiaj był sprawdzian z biologii. Masakra jakaś. Już się boję, bo nie poszedł mi najlepiej, choć uczyłam się do późna. I poza tym nic JESZCZE nie dostałam :) Powód jest taki, iż moi rodzice wiedzą, że jeśli coś mi kupią to przeważnie nie jest to strzał w dziesiątkę, także dają mi kaskę lub idę z nimi do sklepu i wybieram sobie prezent :) Muszę zrobić wielki porządek w mojej szafie, gdyż są tam rzeczy nawet z przed 5 lat! Nie wiem po co je mam, no ale jestem typem osoby, która gdy sprząta sądzi, że "może to jeszcze założę, może kiedyś się przyda". Tak więc muszę to wszystko ogarnąć, bo ciuchy mi się z szafy wysypują ;) Może komuś je oddam, żeby tak ich nie wyrzucać w kąt.
Coraz bliżej koniec roku, a oceny dalej niepoprawione :( Trochę martwi mnie fakt, bo mogę mieć oceny gorsze niż na I semestr. Jestem za leniwa :( Ale jutro mam dwie lekcje i kończę o 10.35. Trochę mnie to podnosi na duchu. Ale wracam do domu, odpoczywam sobie na facebooku i lecę do babci na korki :) Chciałabym wam dać jakiś fajny link, ale nie mam pomysłu co :( A może teraz dla odmiany jakiś tutorial? :) Filmik użytkowniczki o nazwie nieesia. Polecam. Właśnie to oglądam i leżę ze śmiechu :
http://www.youtube.com/watch?v=8GzmQY1oF1g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz