sobota, 18 czerwca 2011

New Style

Strasznie przepraszamy, że tak dawno nic nie pisałyśmy :( Musimy to nadrobić. Wczoraj był w szkole Dzień Muzyki i jeszcze raz gratuluję Karolinie 2 miejsca :) Powinno być pierwsze, no ale nie ja decydowałam :( Potem wróciłyśmy do domu i już na 14.10 pobiegłyśmy do kina. Grał tam jeden z naszych ulubionych aktorów - Jake Gyllenhaal znany z takich filmów jak "Książę Persji" czy "Miłość i inne używki". Film na którym byłyśmy nazywał się "Kod Nieśmiertelności" i był fantastyczny. Polecamy :)
Dzisiaj znowu mam dla was troszkę ciuszków :) Mam nadzieję, że was już nimi nie zanudzam, ale sądzę, że można z nich brać przykład i troszkę się zainspirować :) Jak chcecie będę wam przy każdym nowym poście dawała taki outfit of the day :)




Nie wiem jak wam, ale mi te stylizacje bardzo się podobają :) Może wkrótce pojadę na zakupy. Będzie to znaczyło iż w mojej szafie znajdzie się jeszcze więcej ciuszków :) Od jakiegoś czasu szukam dżinsowej kamizelki i takich oto kuturn. Oczywiście zależy mi, aby te rzeczy nie były zbyt drogie :)




Jak byście gdzieś takie widzieli to dajcie znać w komentarzach :) Do jutra ;*

1 komentarz:

  1. Kamizelkę możesz kupić w terranovie, a buty w bodajże sklepie: czasnabuty.pl , lub deezee.

    Poza tym, świetny blog. :)
    Pozdrawiam, Oliwia.

    Zapraszam do siebie:
    inspiritsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń