wtorek, 7 czerwca 2011

Hej! Dziś jestem totalnie nie w humorze, nie mogę się wyspać od 2 dni. Ledwo żyję. No tak to już jest jak się wstaje codziennie o 6, ale co poradzić jak w szkole nie dają ani trochę luzu, chociaż już jest koniec roku. Na razie odliczam dni i staram się jakoś to przeżyć ;p. A przy okazji chciałam polecić wam świetną książkę, którą pożyczyłam od przyjaciółki. Jej tytuł to "Potem...", a autorem jest Guillaume Musso. Nie mogę powiedzeć, żeby była to wesoła książka, mówi o trudnych sprawach, np. śmierci. Ale jest to głównie historia miłości. Ta książka na prawdę bardzo mnie poruszyła, zaczęłam trochę inaczej postrzegać życie. Teraz czuję, że jest cenne. Tak, dziś trochę ponura notka, ale jak się człowiek nie wyśpi to tak już jest ;P Karolina

1 komentarz:

  1. heh . ja też się dziś nie wyspałam . ; ) zapraszam na bloga : http://life-of-nika.blogspot.com/ . thx ; p

    OdpowiedzUsuń