sobota, 18 czerwca 2011

...

Heloł. Właśnie wróciłam z Gdańska z zakupów i od razu weszłam na kompa, żeby podzielić się z wami wrażeniami :) Mimo wszystko to nie kupione rzeczy sprawiły mi dziś największą przyjemność, ale pewien chłopak, którego zobaczyłam w Galerii Bałtyckiej ;p To był zdecydowanie mój ideał, szkoda że bardzo wątpliwe żebym go jeszcze kiedykolwiek spotkała :( Chociaż kto wie? No a teraz przejdźmy do zakupów. Miałam swoją kartę rabatową z Avanti, którą wykorzystałam wielokrotnie (jeśli ją macie a jeszcze nie zrobiłyście zakupów, możecie ją wykorzystać też jutro ;)). Kupiłam dwie bluzki na ramiączkach (jedną z falbankami a drugą w paski), spódniczkę z koronki, dwie pary butów (sandały i trampki) i strój kąpielowy. Wszystkie te rzeczy są mi potrzebne, bo niedługo (25 czerwca) wyjeżdżam do Turcji na wakacje. Bardzo się cieszę, bo słyszałam że można kupić tam mnóstwo niedrogich, modnych i dobrych jakościowo ciuchów i dodatków. No i jest też ciepło, nie ma takiej pogody jaka była np. dzisiaj ;p. Nie mogę się doczekać :DD A oto moje zakupy:

I to by było na tyle :)) Lecę, bo muszę wymyślić w co się ubrać na jutrzejszy koncert z okazji dni Elbląga. Będzie u nas Ewa Farna, Monika Brodka i De Mono. Macie jakiś pomysł na stylizację z którymś z zakupionych przeze mnie ciuchów? Jak tak to piszcie :)

Pa ;*

PS

Przymierzałam dziś tą kraciastą spódnicę z River Island, którą pokazywałam wam w moim poprzednim poście. Niestety S-ki nie było i próbowałam wcisnąć mój gruby tyłek w XS-kę xd Udało się jakimś cudem, ale efekt powalający nie był ;p Ciekawa jestem jak by było z S-ką.'

PS2

Zapomniałabym jeszcze wam się pochwalić utalentowaną przyjaciółką :DD Zobaczcie jaki mi Agata zrobiła egipski makijaż xdd :D Brawa dla niej, ale na ulicę chyba tak nie wyjdę ;p

1 komentarz:

  1. Spódniczka super. Uwielbiam falbanki... xD

    Zapraszam do mnie:
    http://my-life-is-magic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń