sobota, 7 maja 2011

Targi ;]

Hej!

Dzisiaj wraz z rodzinką wybrałam się na Wiosenne Targi Ogrodnicze do Starego Pola. Przyjeżdżam na nie prawie od urodzenia ;p. Jak zawsze było pełno ludzi, ale mi to wcale nie przeszkadzało.Uwielbiam te targi, można tam znaleźć wszystko. Od roślin, poprzez jedzenie z różnych części Polski aż do biżuterii i samochodów. Kiedy rodzice zajeli się wybieraniem kwiatów na działkę, ja popędziłam w stronę stoisk z biżuterią artystyczną. Jest tam taka robiona ręcznie i nigdy nie udało mi się jeszcze odejść od tych stoisk bez kupienia czegoś. Tak było i teraz, tyle że zakupiłam jedynie kolczyki. Wyglądają tak:

To zdjęcie jednak nie oddaje ich piękna ;) Warto dodać, że zapłaciłam za nie tylko dychę ;]

No to chyba tyle na dzisiaj, powoli zaczynam się pakować na wycieczkę, o której wspomniała już Agata. Program jest na maxa ciekawy, już nie mogę się doczekać ;D Na pewno zdam wam relację jak wrócę ;)

Pozdro

Karolina

2 komentarze:

  1. Oo jakie śliczne <3
    A co do wycieczki to ja dopiero w poniedziałek się spakuje xD Na pewno też zdam dłuuugą relację po powrocie u siebie(http://mysocrazylife.blogspot.com/; zapraszam) na pewno bd zaje*iście. porobię duużo fotek (ale nie nikonikiem, nie mogę go za brać -.- ).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki przecudowne, ale w realu na stówę jeszcze piękniejsze ;) Jak je założysz to zatańczysz TANGO Karolino!
    ~Ada~

    OdpowiedzUsuń