sobota, 28 maja 2011

Hej, hej :) Właśnie szukam sobie jakichś ciekawych makijaży na youtube. Takich troszkę mocniejszych :) I być może taki filmik znalazłam, ale jestem w trakcie oglądania i potwornie zazdroszczę dziewczynie jakie ma piękne rzęsy! Czego nie mogę powiedzieć o swoich. Niestety.. :( Tak poza tym to bardzo, ale to bardzo chciałabym zmienić troszkę mój styl ubierania się. Od niedawna zachwycam się Taylor Momsen. Strasznie mi się podoba jej wygląd i być może zacznę się nią inspirować. Ale nie mówię tu o takim mocnym makijażu oczu. Chciałabym także polecić wam jej piosenkę, a raczej utwór jej zespołu - The Pretty Reckless. 
The Pretty Reckless - Make Me Wanna Die


Jest też druga wersja teledysku. Nie wiem jak wam, ale mi ta piosenka wpadła w ucho. A co do stylu Taylor, to miałam coś powiedzieć, ale zapomniałam :) No nie ważne. Paa ; *

Agata :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz