czwartek, 12 maja 2011

No hejo :) Mamy dla was troszkę zdjęć z naszego niedzielnego wypadu :) Karolina zobaczy to prawdopodobnie jutro wieczorem, gdyż jutro wraca z wycieczki! :) Ale się nie spotkamy, bo jak już wspominałam jadę w sobotę do Łodzi.
Chciałam wam jeszcze króciutko (jeśli się uda) co dzisiaj porabiałam. Wracałam sobie ze szkoły z koleżanką i próbowałam się dodzwonić do Karo, ale nie odbierała i trochę się zmartwiłam. Na szczęście, gdy byłam z kumpelą w sklepie to raczyła dać znać :P Opowiadała i chwaliła się, że jest super, ładna pogoda, a w tym samym czasie zaczęło padać :( A było tak ładnie, chyba z ponad 20 stopni. Pożegnałam się z koleżanką i uciekłam do domu, gadając jednocześnie z Karo. I lało może z 5 minut .. A teraz znowu pada :( Ale to może nawet dobrze, bo było już tak duszno, że nie można było oddychać :/
KONIEC. Teraz wróćmy do zdjęć :)

Fota z serii "yyy" Hahaha :)


Bawiłam się komórką Karo i tak jakoś podkręciłam kolorki ;p

To na tyle Kochani :) Do zobaczenia jutro ;*
Agata ; *

1 komentarz: