środa, 11 maja 2011

Heloł :) Karolcia sobie pojechała, a ja zostałam ze względu na oceny, które mam zamiar poprawić :( I na razie można powiedzieć, że mi wychodzi, ale wątpię, że będę miała taką super średnią, jaką chciałam :( No, ale zawsze warto próbować :) 
W sobotę jadę do cioci, która mieszka w Łodzi, ponieważ mój kuzyn ma komunię. I prawdopodobnie wrócę w poniedziałek wieczorem, także nie będzie mnie w szkle. Nie wiem jak wyjdzie, ale bardzo chciałabym pójść we wtorek, ponieważ mam pisać kartkówkę z geografii. A niedługo wystawiają oceny, więc mało czasu zostało :( Szczerze mówiąc, mogłoby być jeszcze trochę szkoły... ej, to było dziwne no, ale prawda :(
Dzisiaj troszkę muzyki dla was mam :) My Today's Lover is Justin Timberlake, so I hope you like it :)




Mam nadzieję, że piosenki wam się spodobają :) 
Do zobaczenia wkrótce ; *

Agata :)

1 komentarz:

  1. też ostatnio słuchałam cry me a river i mi się spodobało :]

    OdpowiedzUsuń