wtorek, 24 maja 2011

:D Foto & Shopping

Witajcie!
Sorki, że tak długo nie pisałam, ale mamy teraz strasznie dużo nauki w szkole. Muszą nas wymęczyć na koniec roku ;p Ja już osobiście mam dosyć szkoły, nie wiem jak wy. Niecierpliwie wyczekuję wakacji, ale wcale nie zamierzam leniuchować. Myślę nad zapisaniem się na jakiś kurs fotograficzny, bo bardzo lubię robić zdjęcia. A może ktoś z was na takim był? Jeśli tak możecie podzielić się ze mną szczegółami, bo bardzo jestem tego ciekawa. Tutaj macie kilka zdjęć mojego autorstwa:






Co o nich myślicie? Jestem bardzo ciekawa waszych opinii :D
Dodam jeszcze, że byłam niedawno w Gdańsku, co prawda nie na zakupach, ale i tak wstąpiłam do New Yorkera i zakupiłam taki oto T-shirt:


Pewnie pomyślicie, że nic specjalnego w nim nie ma, ale urzekł mnie tym, jaki jest wygodny. Uwielbiam takie luźne T-shirty, szczególnie do krótkich spodenek, a lato tuż tuż ;D Pozdro!!

2 komentarze:

  1. hej, bardzo podoba mi sie to co robisz:-) pzdr i zparaszam na

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, w szczególności kotek, a ja mam do nich słabość :P Nigdy nie byłam na kursie fotografii, ale myślę, że to ciekawa inwestycja w samego siebie. Startuj dziewczyno masz potencjał :)

    http://swiatedki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń