niedziela, 29 maja 2011

Paski i paseczki

Hej! Ten post postanowiłam poświęcić modnemu od pewnego czasu wzorowi - paskom! Myślę, że każda z nas ma w swojej szafie chociaż jeden ciuch w paski. Ja, mimo że mam ich już sporo, ciągle wypatruję nowe, coraz to ciekawsze. Ostatnio w jednej z gazet znalazłam taki oto T-shirt ze Stradivariusa: Po prostu się w nim zakochałam. Mam nadzieje, że uda mi się go jeszcze zakupić. Kiedyś słyszałam, że paski pogrubiają. Nawet gdyby była to prawda, nie przestałabym ich nosić. Oto bluzki w paski: A tutaj jeszcze pare sukienek: A wy co sądzicie o tych paskach? Bo ja je absolutnie kocham <3 Można je nosić praktycznie ze wszystkim, tylko radziłabym nie zestawiać ich z kontrastowymi wzorami jeśli nie chcemy za bardzo wyróżniać się z tłumu. Nieumiejętne połączenie pasków z np. kratą może być totalną klapą. Pozdro ;* Karolina :))

1 komentarz:

  1. Mam na imię Sara nawet spoko blog
    zapraszam na mój
    sarahkeylej.blogspot.com
    chyba tak haha
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń