poniedziałek, 23 maja 2011

Hej :) Jak widać Karolina przestała się udzielać na naszym blogu, ale obiecuję, że was nie opuszczę. :) Wczoraj Karuś była nad morzem i dzisiaj nie mogłam się napatrzeć na jej opalone ręce! Być może też będę miała chodź trochę do nich zbliżone karnacją, gdyż mama obiecała mi, że w sobotę pojedziemy nad morze.
Nie mam na dzisiaj dla was jakiegoś specjalnego tematu, więc prawdopodobnie będę mówiła wam o wszystkim co mi wpadnie do głowy. Ale może jest taka  rzecz godna uwagi. Spotkałam się z opiniami, że Eurowizja jest najbardziej kiczowatym programem na świecie. Nie wiem jak wy, ale ja z Karo oglądamy ją co roku! :) I bynajmniej nie dziwi mnie fakt iż od 56 lat nie wygraliśmy ani razu! :( Po tak długim czasie wykonawcy powinni już wiedzieć jakie piosenki podobają się publiczności. W tym roku zwyciężył Azerbejdżan. Oto piosenka:
Eldar & Nigar - Running Scared


Muszę przyznać, że wpadła mi w ucho piosenka z Armenii.
Emmy - Boom Boom


Powiedzcie sami, które piosenki wam się podobają :) Już nawet nie wspominam o Polsce...
To na tyle :) :*
Agata  

1 komentarz:

  1. Poslka wystąpiła naprawdę kiepsko.Obserwujemy się? Zaprazsam do mnie.

    OdpowiedzUsuń