niedziela, 22 maja 2011

Cześć :) Ostatnio pogoda jest piękna! Pewnie sporo osób spędzało weekend nad morzem. Ja tymczasem wczoraj byłam w Gdańsku na zakupach. Miałam wielką ochotę wydać moją ostatnią kaskę na jakieś ciuchy i udało się.. wydałam wszystko :( Ale kończy się miesiąc, więc niedługo dostanę kieszonkowe :) Zamiast leniuchować zmusiłam się i porobiłam fotki rzeczy, które wczoraj kupiłam. Przy okazji napiszę co jest z jakiego sklepu :)





tunika- reserved
marynarka- reserved
buty na koturnie- H&M
buty na obcasie- elbląska Galeria Trzewików

Chciałabym dodać, że te drugie buty są nabyte niedawno przez moją mamę, ale strasznie mi się podobają, dlatego pokazuję je wam :)
Za to buty na koturnie kupiłam, gdyż strasznie mi się spodobały! :) Nie umiem chodzić na obcasach, ale te są bardzo wygodne i czuję, że będę w nich chodziła całe lato! :) Szczególnie podoba mi się ich ciepły kolor. Naprawdę je polecam :)
A co do marynarki to teraz jak na nią patrzę to przypomina mi trochę męski garnitur, ale zapewniam was, że zarówno z podciągniętymi jak i opuszczonymi rękawami wygląda bardzo ładnie. Jednak efekt jest wiele lepszy w rzeczywistości :)
To chyba wszystko na dzisiaj. Mam jutro sprawdzian z chemii. Uczyłam się cały tydzień i mam nadzieję, że dobrze mi pójdzie, ponieważ bardzo, ale to bardzo zależy mi na 4 z tego przedmiotu. Do zobaczenia niedługo! ; *
Agata :)

1 komentarz:

  1. podobaja mi sie oby dwie pary butów;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń