sobota, 31 grudnia 2011

2012, please be good.

Po 18 idę na sylwestra do Karoliny. To będzie typowo babski wieczór- łącznie będzie nas czwórka :D Już nie mogę się doczekać, ale na razie opowiem wam co działo się u mnie w ostatnich dniach.
W czwartek pojechałam na zakupy do Gdańska. Najpierw odwiedziłam szadółki (Fashonhouse) co było dla mnie priorytetem ze względu, że była wyprzedaż nawet do -90%. Kupiłam tam sobie szarą bluzkę z Levi'sa. Zamierzam w niej dzisiaj iść na sylwestra, więc zdjęcia wstawię później. Następnie pojechałam do Galerii Bałtyckiej i zakupiłam: kartę pamięci do nowego aparatu oraz brązowe buty typu emu w Forever 18. Szukałam tych nieszczęsnych zielonych rurek i nawet mierzyłam jedną parę w H&M, ale były za szerokie w nogawkach :(
Dobra, ja lecę się szykować do Kahrusz :*
Z całego serca życzymy wam Szczęśliwego Nowego Roku!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz