piątek, 1 lipca 2011

LeHappy

Hej :) Zacznę od tego, że ostatnio prawie codziennie zaglądam na stronę www.lookbook.nu. Polecam ją gorąco. Ludzie z całego świata pokazują swoje outfity of a day. Można znaleźć tam dziewczyny i chłopaków z Polski :) 
Le Happy jest to blog 20-latki i z tego co mi wiadomo dziewczyna ma na imię Lua :) Oto jej strona - www.le-happy.com. Zobaczcie sami! Jej stroje są takie piękne! Nie mogę się na nie napatrzeć ;) Inspiruje mnie swoim stylem i zawsze po oglądnięciu jej zestawów mam ochotę pójść na zakupy lub po prostu pogrzebać w ciuchach mamy :) Niektóre są bardziej odważne, niektóre skromniejsze. Oto przykłady :)






I jeszcze kilka zdań na temat co dzisiaj robiłam. Otóż wybrałam się ze znajomymi do parku. Wzięłyśmy koc, kartki i długopisy. Jak już nasiedziałyśmy się tam dwie godziny zorientowałam się, że siedziałam tyłem do słońca także efektów nie będzie -.- No, ale jeszcze sporo czasu do wyjazdu do Rzymu, a po powrocie to już będzie widać :) Na razie w utęsknieniu czekam na Karolinę :( Napisała mi tylko smsa, gdy wylądowała, a teraz to nie wiem co się z nią dzieje także nie mogę wam zdać raportu ;) Ale dobra wiadomość: do Rzymu zabieram laptopa :) A tak przy okazji nie zwiedzę tylko Włoch. Wybierzemy się też do Niemiec, Holandii i innych. Niestety nie znam szczegółów, bo rodzice wciąż wyznaczają trasę, ale czuję, że to będą udane wakacje. Już nie mogę się doczekać. A jednocześnie jestem załamana! Wakacje trwają, a ja jeszcze nie odwiedziłam morza, ani zalewu! :( Muszę poprosić mamę, żebyśmy wybrały się we dwie poopalać :) Już trochę śpiąca jestem i patrzę na to co piszę jednym okiem :) Jutro coś napiszę, obiecuję :) Pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz