środa, 22 lutego 2012

24

Kolejny dzień w domu. Wczoraj byłam w szkole, a to był błąd bo czułam się strasznie słabo. Dlatego dziś zadecydowałam, że spędzę jeszcze ten jeden dzień na odpoczynku. No może nie do końca odpoczynku, uczę się :/ Nie mam wyboru bo dostałam się do drugiego etapu 2 olimpiad przedmiotowych: niemieckiego i angielskiego. Z niemieckim będzie ciężko, z angielskim już łatwiej, ale muszę powtórzyć sobie wszystkie czasy, słówka i te sprawy. Trzymajcie za mnie kciuki, to już 2 i 3 marca :) Chciałam wam polecić pewną autorkę książek, które bardzo mnie wciągnęły. Uwielbiam czytać kryminały i powieści detektywistyczne, dlatego jej dzieła bardzo mi się spodobały. Mowa o Charlotte Link, niemieckiej autorce. Przeczytałam jej 3 książki i z radością sięgnę po więcej. Szczególnie polecam "Drugie dziecko", naprawdę warto :) Piosenka na dziś : LINK

1 komentarz:

  1. nie lubię czytać kryminałów, mam za bujną wyobraźnie na to ;) trzymam kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń